.

.

.... Line Cleaning

تمیز نگهداشتن نخ فلای یکی از نکاتی است که هر فلای کار باید به اون توجه داشته باشه من بعضی جاها خوندم که شستن با مایع دست شویی را توصیه میکنن ولی خوب مستلزم باز کردن نخ هست و خودم هیچ موقع اینکار را نکردم .محصولی که من بهش برخوردم وجه تمایزی با بقیه محصولات اینچنینی داره و اونم اینه که روی چوب سوار میشه و کار خیلی سریعتر پیش میره ... 

نظرات 4 + ارسال نظر
دارا پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ

تمیز کردن نخ بعد از ماهیگیری خیلی مهم چون عمر نخو افزایش میده و کاراییشو حفظ میکنه من خودم تو شستن نخ کوتاهی میکنم به طوری که الان یکی از نخ هام دیگه قدرت پرتابش اومده پایین.نخهای گرون و حرفه ایی حتما باید تمیز بشن و ازش خوب نگه داری بشه .

منم متاسفانه یکی از نخ هامو به همین راحتی از دست دادم

میثم پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام جلال جان
غیبتت داشت طولانی میشد
این محصولی که شما معرفی کردید خیلی عالیه ولی تو ایران که پیدا نمیشه!!

سلام میثم جان ببخشید این روزها خیلی گرفتارم .
من نمونه دیگه از اونو دارم که روی چوب سوار نمیشه اگه بگردید میتونید پیدا کنید .

چاوشان شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ق.ظ

درود بر شما
روش بسار هوشمندانه ای هست و کار تمیز کاری رو درست و کامل انجام میده .

سلام
بله و مهمتر از اون سرعت انجام این کاره

دارا سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

اقا چی شد این حشره شناسی ما کف کردیم میگم بچه داری انقدر سخته؟

سلام آقا دارا
نه بابا کارم تمام وقتمو میگیره واسه همین نمیرسم ....
شما کجاهایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد